Първи март

Честита Баба Марта, приятели!
Да се живи и здрави, бели и червени, румени и засмени.

---------------------------------------

Дългоочакваният Първи март настъпи :) От днес вече съм свободна... упс, май по-точно би било безработна. Някои казват ново начало, други го наричат почивка... но както и да го увъртаме, известно време ще мързелувам, докато други бачкат усилено :)
Тепърва ще търся нова работа и съм сигурна, че скоро ще ми доскучае да мързелувам. Затова стискайте палци бързо да намеря нещо по-добро и интересно.

За първи път Баба Марта ми донесе толкова малко мартенички. Но как иначе, като днес не съм виждала никого освен съквартирантите. Разбира се аз направих немалко, някои пуснах по пощата, някой все още не съм раздала.

И ето една виртуална мартеничка за всички, които по случайност или не са попаднали на блога ми :)

2 коментара:

Анонимен каза...

Честита ;-)
Успех в търсенето на работа, пожелавам ти да си намериш нещо, което да работиш с удоволствие :) разбира се и заплатата да е добра :)

18 каза...

няма връзка с дизайна, а по скоро ме интересува следното -мъж или жена го е правил ?